Έναρξη αιτήσεων |
04.10.2010 |
Λήξη αιτήσεων |
19.11.2010 |
Λήξη ακυρώσεων |
24.11.2010 |
Για λόγους οργάνωσης ο μέγιστος αριθμός συμμετεχόντων θα περιοριστεί σε τριάντα (30) άτομα. Οι υπόλοιπες αιτήσεις θα μπούν σε λίστα αναμονής, και θα ενημερωθείτε προσωπικά σε περίπτωση ακυρώσεων. Οι αιτήσεις θα αξιολογηθούν κατά σειρά προτεραιότητας.
Το ποσό συμμετοχής είναι 100 € και καλύπτει γεύματα, έξι (6) διανυκτερεύσεις και το Τελικό Δείπνο. Οι συμμετέχοντες θα πρέπει να καλύψουν τα έξοδα μεταφοράς τους στην Αθήνα.
Οι εταιρείες που θα επισκευθούμε κατά τη διάρκεια του Formation Workshop απαιτούν προσωπικές πληροφορίες για τους ξένους συμμετέχοντες, συμπεριλαμβανομένης της ημερομηνίας γέννησης, τον τόπο γέννησης, την απασχόληση, τον τόπο εργασίας και τον αριθμό διαβατηρίου. Με την εγγραφή, οι αιτούντες (συμπεριλαμβανομένων αυτών σε λίστα αναμονής) συμφωνούν ότι η οργανωτική επιτροπή του Euroavia Formation Workshop μπορεί να διαβιβάσει τις προσωπικές πληροφορίες που αναγράφονται στην αίτηση τους, στις αντίστοιχες εταιρείες. Τα μέλη του Euroavia Formation Workshop εγγυώνται ότι οι προσωπικές πληροφορίες των αιτούντων δεν θα διαρρεύσουν σε τρίτους.
Μόνο μέλη της Euroavia μπορούν να συμμετάσχουν.
1. Τα μέλη αποστέλλουν τις αιτήσεις στην Euroavia Ntua.
2. Η Euroavia Ntua αποστέλλει αίτημα στο αντίστοιχο (P)AS ζητώντας επιβεβαίωση.
3. Το αίτημα πρέπει να περιλαμβάνει το καθορισμένο αντίτιμο την ημερομηνία λήξης των ακυρώσεων που καθορίζεται από την Euroavia Ntua .
4. Το (P)AS επιβεβαιώνει την συμμετοχή του/της στην εκδήλωση αφού ο επισκέπτης καταβάλει το 25% του αντίτιμου (25 €) ως εγγύηση στο (P)AS του/της.
5. Δεδομένης της συμμετοχής του επισκέπτη στην εκδήλωση, το (P)AS επιστρέφει την εγγύηση.
6. Αν ο επισκέπτης ακυρώσει τη συμμετοχή του/της μετά τη λήξη της προθεσμίας ακυρώσεων, αυτός/αυτή πρέπει να καταβάλει αντίτιμο ακύρωσης που ανέρχεται στο 25% του αντίτιμου συμμετοχής (25 €).
7. Το αντίστοιχο (P)AS είναι υπεύθυνο για την καταβολή του αντίτιμου ακύρωσης στην Euroavia Ntua.
|